Прямий маркетинг та адресні бази даних

Що є адресною базою даних?

Що є адресною базою даних? Коротко кажучи, це база даних, необхідна для проведення акцій прямого маркетингу. Прикладами таких баз можуть бути «база даних клієнтів компанії», «адресна база даних постійних покупців» або «база даних конкурентів».

По суті, без повної та актуальної адресної бази даних неможливі жодні маркетингові заходи, особливо це стосується прямого маркетингу.

Адже прямий маркетинг грає головну роль у бізнесі сучасних компаній. Якщо людині під час обідньої перерви хоча б раз подзвонить із пропозицією телемаркетолог, то це означає, що ця людина вже стала об'єктом прямого маркетингу.

Споживачі часто вважають прямий маркетинг занадто нав'язливим і агресивним, – якоюсь мірою це так і є, але не слід забувати, що така «агресивна» форма взаємодії з клієнтами приносить свої бажані плоди лише у разі ретельного планування і не менш ретельної реалізації всіх етапів маркетингової стратегії.

Прямий маркетинг не передбачає проведення будь-якої рекламної кампанії в Інтернет, по телебаченню чи радіо – основа його діяльності каталоги, поштові розсилки та флаєри.

Особливістю прямого маркетингу є також усунення посередників на шляху до потенційного клієнта. Даний вид маркетингу найчастіше використовується компаніями з невеликими рекламними бюджетами, оскільки вони не можуть дозволити собі повномасштабну рекламну кампанію і часто не мають впізнаваності бренду, характерного для великих фірм та корпорацій.

З усього вищесказаного стає ясно, що наявність повноцінної та достовірної адресної бази даних не розкіш, а життєва необхідність будь-якого маркетолога. В даному випадку йдеться не просто про механічний облік числа клієнтських звернень до компанії, але про докладну, актуальну та достовірну інформацію про поточних та потенційних споживачів. Окрім історії придбання товарів та послуг, адресна база даних мешканців України містить усю доступну персональну інформацію – не тільки ім'я, прізвище та місце проживання, а й склад сім'ї, дні народження близьких, професію, стаж, захоплення тощо.

Кількість полів такої бази даних потенційно може досягати вельми значного значення і в ній може бути відображена надзвичайно багатопланова інформація щодо індивідуальних рис та купівельних переваг клієнта – це стосується як фізичних, так і юридичних осіб.

Але найголовнішою умовою є не просто механічне накопичення інформації, але її ефективне практичне використання у різноманітних маркетингових та рекламних кампаніях, інакше кошти, вкладені у створення бази даних, не дадуть жодної реальної віддачі.

Адреси України

Адресні бази даних Databases Lab мають не тільки унікальну повноту та інформаційну достовірність у плані контактної інформації, але й містять у собі докладну номенклатуру продукції та послуг, а також різноманітних рекламну інформацію та символи корпоративної культури.

Адреси України від лідера ринку Databases Lab розроблені як з урахуванням розуміння особливостей та потреб українського бізнесу, так і клієнтських переваг. Всі бази даних, зібрані на порталі Databases Lab, можуть по праву вважатися еталоном якості, і просто незамінні при проведенні маркетингових досліджень та ринкового аналізу будь-якої складності.

Databases Lab — Ваш незамінний порадник та помічник на шляху до фінансового благополуччя!